Pages

Ditulis dengan kata-kata , tetapi tanpa suara dari penglipur lara , bukan untuk bersuka ria , tetapi sebagai salah satu cara , agar segala duka dan lara terbela . #HumairahYahya

04 November 2010

ausiee..wait 4 me..

i love AUSTRALIA..
i love . . love . . love . . love . .
it will be my honeymoon destination one day..
tooott...tooot...tooot..
:P

Australia..my dream..

i wanna talk about CITA-CITA
not CERITERACINTA
okeyh dear? 
:)


saya terlalu BERKOYA mahu belajar d OVERSEAS one day..
n..saya tetap..saya mahu jugak walaupun saya x layak!!
:P

spm 2011
11A+
akan ku capai walaupun susah jep..
wahhhahahahahahahahhaha

doakan kejayaan saya yep..
saya nak jadi personal ORTOPEDIK utk CRISTIANO RONALDO
ikuk sep mum lah nok oyak aku koya pom..
sebab memam kenyataan aku suko koya..
......................END.......................

No comments:

Post a Comment

Jasamu dikenang . Terima Kasih :)