Pages

Ditulis dengan kata-kata , tetapi tanpa suara dari penglipur lara , bukan untuk bersuka ria , tetapi sebagai salah satu cara , agar segala duka dan lara terbela . #HumairahYahya

18 November 2010

ronaldo lagi..ronaldo lagi

pagi-pagi di awal pagi,
sungguh sejuk sampai x nak gosok gigi,
hati-hati tengok perigi,
sebab saya x suke mandi pagi..
:)


saya.saya.saya.saya.saya.
saya ternampak terlihat terkelih gambar baru abg ron :)
people oweyz ask me..knp panggil abg ron?
pdhal org panggi dia cr?
but 4 me---ron is the panggilan manja from me to abg ron :)
i lub lub lub lub him more than my book..
but i lub lub lub my friends than him..
wahahahhhaha


 hahahahha
tengok.tengok lah kawan-kawan..
swiit gilo abg ron huma nei..
hua2..
x mcm jb..
x macam u kiss..
x macam lady gaga..
x macam kim bum..

tapi macam abg ron huma :)

No comments:

Post a Comment

Jasamu dikenang . Terima Kasih :)