Pages

Ditulis dengan kata-kata , tetapi tanpa suara dari penglipur lara , bukan untuk bersuka ria , tetapi sebagai salah satu cara , agar segala duka dan lara terbela . #HumairahYahya

22 January 2011

i`m sorry syg

saya mintak maaf,
saya mintak maaf.
saya mintak maaf :(
saya mintak maaf,sbb semua itu salah saya.
--------------------------------------------------------------------------


berhari-hari lepas ibu ada mintak beberapa keping gambar,
n i said to her "gambar dah terdelete lah ibu"
ibu tanya kenapa,
dan semua itu dsebabkan 'memory card corrupted'
memory card jd rosak sbb aku keluarkan memory card tu from its place,
tu pun sebab abah yg nak tengok gambar,
dan abah nak tengok gambar tu kat tv,x nak kat komp,
macam2 lah.dan dsbbkan oleh abah kesayangan menyuruh,
so i do it 4 him.
2-3 hari after that elok lagi,lepas tu jadi x ley bukak m.card tuh.
sangat sedih sbb mmg banyak sgt gambar,
kamera rosak x pe,
tapi gambar dlm kamera tu...

gambar ibu konvo,
i`m sory ibu,nati kite amek gambar same2 bile kakak plak konvo O)
thats my promise,
gambar dgn akik n inik.
wohoho.ira mintak maaf. :(
gambar dgn alom.
wah.we have such a good time main bowling at time square.
rite?rite?tapi dah terdelete.sorrrry.
gambar pergi taman ict,
with the lampu2 yg lawa,jugak terdelete.
i`m sorry..
gambar one family yg lawa2 tu,delete jugak,
i`m sorry..
gambar adik2,kakak meyah mintak maaf.
gambar--terlalu banyak gambar--

one fine day,bile ibu,abah,along,iqah,inik,udin.akik,ajib,nura
bace enri ni,
pahamlah anda bahawa saya sepenuh hati meminta maaf
:)

No comments:

Post a Comment

Jasamu dikenang . Terima Kasih :)