Pages

Ditulis dengan kata-kata , tetapi tanpa suara dari penglipur lara , bukan untuk bersuka ria , tetapi sebagai salah satu cara , agar segala duka dan lara terbela . #HumairahYahya

07 January 2011

seberang laot

semalam masa dalam kelas,i decided to koya2 with my kawan2,
so,pengoyaannya adalah sama its about my ronie.:)
kesian kat diorg kena dgr koya2 koya2 aku.wahah

so,nak dimulakan cerita,one of them ask me ttg..
hmhm..tentang ape?
owh.tentang u mane yg aku nak pilih,
nak nak jadi ape.

so mcm biasa lah,
pilot.kan?
tapi disebabkan kecacatan yg ade padaku ini,
pempilotan adalah angan2 yg sia2 dan x mungkin akn berlaku,

so memang decided nk amek medic kowt.
wahaha,rase mcm lucu plak nak jadi doktor,
kesian kat anak aku nanti,msti ak owyz sebok memanjang.

tapi x pe lah,
ak ckp.myb nak amek engine kot,
nak sgt pergi jepun,
n kalo dpt future study kat sane pon okey jugak,
mesti lps nie dpt mamat2 mate sepet. :)
okey la.jepun sebuah negara yg amat canggih,
n x rugi pergi sane.

tapi kalo nak diikutkan hati,
tempat pilihan adalah australia,
amek course ape itu bolei2 je.
ape org bagi aku amek,
maklomlah x secerdik kaw.

dah tu aku berkoya lagi,
"kalau huma duk jepun,deela duk korea,bie duk india,siyah duk uk,
ara duk paris,piena duk us,ilah duk mesir,
n itah duk jordan"
bley lah kite g jalan2,
i mean,cuti2 bolei pergi jln2kat tempat dieorang..
kan?kan?
bunyi mcm banyak duit je?
hmhm,pape lah.

mintak2 ape yg dikoyakan itu dijadikan usaha dan dihadiahkan kejayaan,
amin

No comments:

Post a Comment

Jasamu dikenang . Terima Kasih :)