Pages

Ditulis dengan kata-kata , tetapi tanpa suara dari penglipur lara , bukan untuk bersuka ria , tetapi sebagai salah satu cara , agar segala duka dan lara terbela . #HumairahYahya

19 February 2011

sayang awak

dah lame x update blog,lepas fb aku di hack hari tu,
semangat menggunung utk mengon9 kan diri sudah jatuh,
line intrnet plak kena curi,
komp pulak rosak,on9 guna lap wat sakit hati je,
sbb lappy ni sgt lembab !!

okeyh,lepas new year ari tosh,
aku x share lagi pengalaman aku jadik budak tingkatan 5,
memang seronok sbb rasa dah besar,
memang seronok sbb rasa yg paling tua kat sekolah,
(xcept form 6)
dan memang seronok sbb kejap je lagi aku akan tinggalkan sekolah tu,
:)
sekolah yg aku x pernah mintak utk pergi,

spm,
yayayayaya,
its not 'sijil pembawa maut'
not sijil pembawa mati,
but sijil pelajaran malaysia,
:0
yoyoyoyo,

-----------------------------------------------------------------

dah berminggu-minggu ibu membuang air liurnya,
dgn memarahi aku,
not marah tapi nasihat,
maybe sbb aku x study kowt,
bukan x nak study,
tapi sbb aku malas,
yeyeyeye,
memang sngat malas,
aku hanya stadi bile tuisyen,dalam kelas dan mase wat omwerk,
utk tambah masa utk study memang sgt susah
sehingga dapat membuat peta ausiee :)

----------------------------------------------------------------------

mintak maaf saya awak aku engkau
ye,kakak nak belajar lah nie ibu,
sorry.. 'bow lah ngepek'
:)
muahmuahmuahmuah
<3


No comments:

Post a Comment

Jasamu dikenang . Terima Kasih :)