Pages

Ditulis dengan kata-kata , tetapi tanpa suara dari penglipur lara , bukan untuk bersuka ria , tetapi sebagai salah satu cara , agar segala duka dan lara terbela . #HumairahYahya

25 November 2011

spm looks like (SIJIL PENCARI MAUT)

Ketika mana post ini dibuat , saya baru sahaja  selesai menduduki kertas fizik. kiranya ada 4 kertas lagi . kimia . bio . bahasa arab . pqs . kalau budak sekolah menengah biasa ,diaorang akan tamat exam pd 30/11/2011 , tapi oleh kerana sekolah aku expert sangat , jadi aku terpaksa lagi menambah 2 lagi subjek dan kertas terakhir akan tamat pada 13/12/2011.

seperti mana yang pernah dinyatakan sebelum ini oleh K.Athirah .
"huma , soale spot spm tahun lepah (2010) lasung x tubek"

dan sekali lagi peringatan untuk adik-adik sekalian.jangan pernah mempercayai soalan spot.soalan bocor seperti mana aku , kecuali soalan-soalan itu anda-anda semua perolehi daripada sm sains faris petra . sm sains machang . dan sm sains yang lain . kerana cikgu-cikgu daripada sm sains sangat hebat dalam menspot soalan-soalan .walaupun tak keluar semua , tapi InsyaAllah 75% akan keluar . selagi lagi , terima kasih buat guru-guru dan anda-anda yang mengsendkan soalan-soalan spot untuk saya.

please pray for me and all the spm candidates batch 94 for our excellent and always good in health . May Allah give His blessing to those who leave the choice and with Him.

No comments:

Post a Comment

Jasamu dikenang . Terima Kasih :)