Pages

Ditulis dengan kata-kata , tetapi tanpa suara dari penglipur lara , bukan untuk bersuka ria , tetapi sebagai salah satu cara , agar segala duka dan lara terbela . #HumairahYahya

01 January 2011

azam baru ! !

post ni di tulis lepas jer siap kemas bilik..bakul baju bnyak sgt smpai aku pon dah x tau mane satu baju
yang aku nak gune dan baju yg aku x nak..so aku ajak adik pilih baju mane yg nak,
dan baju mane yg x nak,baju yg x nak aku dah pack2 nak letak dalam stor,
2-3 hari lps aku dah janji dgn ibu nak kemas bilik stor tue,
tapi aku x tunaikan lagi,mayb esok aku kemas kot,
nak tukar bilik stor tu jadi bilik baju.
okey kot.

so tgh2 duk tulis entri ni,aku tgh fikir azam tahun baru,
mmg x de azam kot,sbb azam lepas2 byk yg x termakbul,
so azam tahun baru :

+ nak stadi betol2 sbb tahun ni spm,
+nak ubah suka tidur jadi suka membaca :P
+nak ubah suka makan jadi suka masak :)
+nak jadi rajin tolong ibu kemas rumah
+nak jadi anak solehah :P
+x nak beli on9 lagi :)
+nak penuhkan tabung kasut yg ibu bg tu


azam baru.. :)



No comments:

Post a Comment

Jasamu dikenang . Terima Kasih :)