Pages

Ditulis dengan kata-kata , tetapi tanpa suara dari penglipur lara , bukan untuk bersuka ria , tetapi sebagai salah satu cara , agar segala duka dan lara terbela . #HumairahYahya

03 January 2011

ronie.

i can't said how much i like ronaldo.
thats why i called him as ronie,
ron + honey :)
year by year my feeling towards him never change.
blablbalbalabalabaablabalaba

dah lame x post entri pasal ron.
rindu kat ron.
so ari ni start sekolah balik n bnyak sngt cerita yg terdengar n tahu dari kawan,
dari cerita pasal bola . gosip . kawan . my ronron .
n bnyak.
so tadi dpt mcj dari kawan (cyah)
cite pasal ron n anak dia bla2..
aku pon naik muak bace.
ron2.
sejahat mana pun kamu.
sedalam itu aku menyukai mu..
wahhaha

n.n.n.
sebenarnya entri ni nak cite pasal 
ENCIK RONALDO MALAYA
4 me,
muka die sebijik mcm ron.
n..
sifat + perangai + lain2 aku tak tau,
sbb aku x pernah tegur dia.
may b malu or aku takut,
or dia sombong,sombong ke?ntah,aku sendiri x pernah kenal dia.
:P

dah add kat fb,tapi x tegur.takot :)

so,to him encik amierul razali
teringin nak jumpa kaw !!
:)

amierul razali


1 comment:

  1. adik humairah... akk br terjumpa blog awk nie...
    hehe akk kenal (actualy x brpa kenal ngn mirul ni)... akk pn masih tercari2 empunya diri... yg akk tau dia krj n tgl kt mana... sbb dlu akk g krj naik ktm sama2 ngn dia... maybe both of us like the same man... hehe **nota kaki: akk minat tgk dr jauh jer, nk tgr pun x brani)

    ReplyDelete

Jasamu dikenang . Terima Kasih :)