Pages

Ditulis dengan kata-kata , tetapi tanpa suara dari penglipur lara , bukan untuk bersuka ria , tetapi sebagai salah satu cara , agar segala duka dan lara terbela . #HumairahYahya

23 March 2011

2010 dah . 2011 pulak

fuh,hebad betol aku rase.
hari ni balek cepad2 sbb aku nak update belog.
aw,rase mcm banyak story aku nak cerita.
 
hari ni raptai utk hari sukan esop,
so,tnggu gambar2 sukan esok.

hari ni jugak result spm toh.
aw.berdebar.
aku x paham knp aku plak yg bersunggoh2 dari org yg amek ryzat ari ni.

ryzat skolah aku not bad lah.
mcm2 perangai boley tengok mase pegi dewan tadi.
ade yg nanges - sebab hepy sgt kod -
ade yg mengilai-ngilai - sebab sedih ke?
ntah lah.aku pon x taw.
aku harap,tahun depan.aku pon nak nagis jugak.
nangis gembira,
aku suka,
u hug me.i hug u.
aw.
wahaha.

ok,janji aku 'mmp cemerlang 2011'
janji kami student f5 mmp batch 11.

iloveubebeh.
ilovespm.


No comments:

Post a Comment

Jasamu dikenang . Terima Kasih :)