Pages

Ditulis dengan kata-kata , tetapi tanpa suara dari penglipur lara , bukan untuk bersuka ria , tetapi sebagai salah satu cara , agar segala duka dan lara terbela . #HumairahYahya

22 March 2011

bila saya.

afta cuti sekolah hari tu,
aku memang dah x sempat nak on9 n update blog,dan sebagainya.
mase cuti sekolah hari tu pun memang dah sibuk,
lagipun aku rase x de ape2 yg menarik dlm fb tu kowt,
tapi 2-3 hari ni memang aku dah saket hati,
aku rasa dah nak masuk seminggu dah tempahan shawl aku tu.
sampai hari ni x sampai2 lagi,
geram betol aku,
kalau sehelai dua aku x kesah,
ni duit aku habis beratus2 ringgit utk shawl tu,
bile aku hantar mcj mintak tracking number,
die bleh plak tanya aku.
'eh?barang u x sampai lagi ke'
amboi kakak oi,kalau sampai x de lah aku hegeh2 mintak tracking no dgn kau.

so aku rase,tu first dgn last aku beli shawl dgn dia.
dulu kalau aku beli shawl paling lama 3 hari,
ni seminggu lebih.
sob2

end.
minggu ni aku nak pergi umah ima dgn amim.
yes.i miss u.
muah2 
<3

No comments:

Post a Comment

Jasamu dikenang . Terima Kasih :)